Projekt graficzny - najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zamówić wizytówkę lub ulotkę z projektem graficznym?
Tak, jak najbardziej Grafikom WebReklamy możesz zlecić projekt wizytówki, ulotki, plakaty i innych materiałów reklamowych.
Jak powstaje projekt graficzny?
Projekt graficzny powstaje w oparciu o zebrane przez Grafika wymagania. Najczęściej w przypadku ulotek, wizytówek, plakatów prosimy o przesłanie informacji jakie mają się znaleźć na materiałach reklamowych oraz dostarczenie już posiadanych elementów graficznych np. logo.
Czy WebReklama może zaprojektować logo firmy?
Tak, jak najbardziej. Grafik tworzy je na podstawie wymagań klienta. Profesjonalne logo jest na tyle uniwersalne, że może być wykorzystywane na stronie internetowej i materiałach reklamowych.
Co to jest projekt na krzywych?
Projekt na krzywych jest to projekt zapisany w formie wektorowej. Główną zaletą projektu na krzywych jest możliwość powiększania bez utraty jakości.
Ile trwa projekt graficzny wizytówki?
Projekt graficzny wizytówki zależy od jego skomplikowania. Najprostsze projekty można wykonać już w 1h.
Gdzie mogę zobaczyć projekty graficzne logo, identyfikacji wizualnej?
Projekty graficzne logo, identyfikacji wizualnej najczęściej można zobaczyć na stronie internetowej w zakładce Portfolio. Tak jest i w przypadku WebReklamy. Nasze realizacje możesz znaleźć przechodząc w menu do zakładki portfolio.
Na czym polega profesjonalnie zaprojektowane logo?
Profesjonalnie zaprojektowane logo powinno być atrakcyjne dla oka i zapadać w pamięć. Pozostałe wymagania są bardzo indywidualne np. użyte kolory, typografia i są najczęściej uzgadniane z Grafikiem przed przystąpieniem do kreacji logo. Ważne jest aby finalny projekt w postaci pliku został przekazany w grafice wektorowej. Dzięki temu logo będzie można powiększać bez utraty jakości i tym samym wykorzystać nie tylko na stronie www, ale i w wydrukach.
Jaka powinna być profesjonalna wizytówka?
Profesjonalna wizytówka powinna być czytelna, minimalistyczna, zawierać dane kontaktowe, logo, jasny układ oraz odzwierciedlać charakter i wartości firmy lub osoby.