Powrót do kategorii

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Google

Pozycjonowanie stron internetowych w Google to nasza specjalność. Zajmujemy się tym od 2004r.
Przez tak długi okres zdobyliśmy jedno z większych doświadczeń w tym zakresie w Polsce.
Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych i sklepów internetowych oraz pozycjonowanie lokalne (pozycjonowanie w mapkach Google). Zajmujemy się kompleksowymi działaniami tak aby widoczność firmy w internecie była jak najlepsza.

 

Oferujemy:

  • pozycjonowanie stron internetowych o rozmaitej tematyce. Dotyczy to restauracji, gastronomii, hoteli, hosteli, firm produkcyjnych, transportowych, budowlanych. Również prowadzimy SEO dla branży motoryzacyjnej (np. wypożyczalnie samochodów), nieruchomości, finansowej.
  • pozycjonowanie sklepów internetowych zarówno o niewielkiej jak i dużej liczbie produktów. Prowadzimy też SEO dużych projektów e-commerce. W ramach nich możemy się zająć widocznością całego serwisu jak i skoncentrować się na pojedynczych produktach lub grupach produktowych (kategoriach).
  • pozycjonowanie lokalne głównie dla restauracji, barów, biur rachunkowych, lub mniejszych firm usługowych z branży remontowej, budowlanej. Tu koncentrujemy się na frazach obejmujących profil działalności oraz nazwy miasta, miejscowości, a także obszar terytorialny na jakim firma oferuje usługi lub skąd są ich klienci.




Każdy projekt poprzedza skrupulatna analiza często zawierająca techniczny audyt SEO. Pozycjonowanie strony z WebReklamą opiera się na dobrej relacji z klientem.

W pierwszej kolejności musimy dokonać analizy rynku, poznać konkurencję i przewagi klienta oraz cel jaki klient chce osiągnąć. Na bazie tego przechodzimy do doboru odpowiednich słów kluczowych (w tym także słów z tzw. długiego ogona) oraz ustalenia strategii pozycjonowania (uwzględniając działania wewnętrzne, zewnętrzne, contentowe). Kolejnym etapem jest analiza samej strony internetowej, po której wydajemy rekomendację dotyczącą technicznych aspektów, a także architektury treści.

Za każdym razem staramy się opracować indywidualny system pozycjonowania każdego biznesu tak, aby klient mógł osiągnąć z wysokiej pozycji w internecie jak najwięcej.

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to działania powodujące wzrost pozycji adresu URL, czyli w uproszczeniu strony internetowej, w wyszukiwarkach. Do najpopularniejszej wyszukiwarki w Polsce należy Google. Badania pokazują, że nawet 97% użytkowników internetu korzysta właśnie z niej zarówno na komputerach stacjonarnych ale także na smartfonach i tabletach. To tam większość użytkowników poszukuje informacji, szuka opinii, wyszukuje produktów. Nie dziwi więc fakt, że wiele firm koncentruje się na tym aby mieć jak najlepsze pozycjonowanie stron internetowych właśnie w Google. Dotyczy to praktycznie wszystkich podmiotów i tych działających lokalnie (jak restauracje, kluby fitness, siłownie, szkoły, uczelnie, wypożyczalnie samochodów) jak i tych, których działalność głównie opiera się na internecie (sklepy internetowe, portale informacyjne, producenci i dostawcy oprogramowania SaaS).

Pozycjonowanie jest też nazywane SEO od angielskiego skrótu Search Engine Optimization czyli optymalizacja strony pod kątem silników wyszukiwarek. Jest to pewnego rodzaju uproszczenie, bo pozycjonowanie to nie tylko optymalizacja, aczkolwiek przyjęło się, że używa się tego zamiennie.

Jak długo trwa pozycjonowanie strony internetowej?
Czy szybkie pozycjonowanie strony internetowej jest możliwe?

Czas niezbędny na wypozycjonowanie strony jest zależny od wielu czynników i ciężko jest dać jednoznacznie odpowiedź. Staramy się tak dobrać strategię aby uwzględnić w niej trudność haseł oraz kwestie techniczne i contentowe strony. W przypadku nowych stron, efekty można już zobaczyć w pierwszych tygodniach pozycjonowania.

Wysokie pozycje w Google (jak je mierzymy)

Klienci, korzystając z naszych dedykowanych usług pozycjonowania stron internetowych, mają dostęp do panelu statystyk. Dzięki temu mogą na bieżąco przeglądać dane o uzyskiwanych pozycjach w wyszukiwarce Google.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie strony internetowej jest zależne od wielu czynników. Głównie od wielkości serwisu internetowego, konkurencyjności fraz. Każde usługa jest wyceniana indywidualnie. Jeśli masz stronę, którą chciałbyś pozycjonować wyślij jej nam adres oraz podaj słowa kluczowe na jakie chciałbyś pozycjonować.

Zapytaj się o pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych najczęstsze pytania
Jak pozycjonować swoją stronę internetową?
Stronę www powinno się pozycjonować jedynie z wykorzystaniem dopuszczalnych przez wyszukiwarki metody tzw. white-hat SEO. Crawlery indeksujące, analizując stronę, głównie koncentrują się na optymalizacji tytułów, meta tagów, obrazków. Szczególny nacisk powinno się położyć na ciekawą i angażującą treść, intuicyjność strony.
Jaki jest koszt pozycjonowania strony internetowej?
Koszt pozycjonowania strony jest zależny od wielkości serwisu www i trudności fraz. Dodatkowy wpływ na cenę ma oprogramowanie, na którym powstała witryny i łatwość edycji treści.
Jak pozycjonować sklep internetowy?
Sklep internetowy pozycjonuje się w podobny sposób do strony internetowej. Główne różnice polegają na tym, że w sklepie słowa kluczowe to głównie nazwy produktów, lub nazwy kategorii, a w stronie oferta, usługi i powiązane z nią frazy związane z lokalizacją firmy. Ponadto przy sklepach internetowych - aby polepszyć widoczność w Google, wprowadza się dane strukturalne, które pozwalają na wyświetlanie w wynikach wyszukiwania - ocen produktów, cen itp. Jeśli chcesz mieć skutecznie pozycjonowany sklep internetowy, warto powierzyć to specjalistom, ponieważ prace często wykraczają poza zwykłe prace z treścią na stronie i obejmują także działania programistyczne.
Co to są słowa kluczowe?
Słowa kluczowe tzw. keywords lub frazy są to pojedyncze słowa kluczowe lub zbitki słów, na które chcemy, aby strona wyskakiwała wysoko w wyszukiwarkach internetowych, z uwagi na popularność, głównie w Google.
Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?
Pozycjonowanie strony internetowej to proces ciągły. Polega on na powolnym wzmacnianiu strony, tak aby z czasem była coraz lepiej odbierana przez roboty wyszukiwarek np. Google. Proces ten powinien być powolny i charakteryzować się naturalnością. Nadmierne przeoptymalizowanie witryny oraz zbyt mocne działania mogą być odebrane jako sztuczne i mogą przynieść efekt odwrotny od zamierzonego. Pierwsze efekty pozycjonowania są zazwyczaj widoczne po kilku tygodniach.
Czy można zagwarantować pozycję w Google?
Nie, nie ma możliwości aby zagwarantować konkretną pozycję w Google. Firmy, które obiecują najwyższą pozycję, najczęściej stosują je w celach sprzedażowych. Z punktu widzenia technicznego gwarancja pozycji w wyszukiwarce jest niemożliwa. Dlatego do takich obietnic warto podchodzić z dystansem i unikać firm, które je składają.
Jak pozycjonować firmę w mapkach Google?
Za wyświetlanie firmy w mapce Google odpowiada wiele czynników w tym treść zapytania, a także lokalizacja użytkownika. Dane o firmie pobierane są z profilu Google Moja Firma. Zakładając profil warto poświęcić więcej czasu na jego dokładne uzupełnienie, a w przyszłości także warto poświęcić więcej uwagi jego opiece (m.in odpowiadanie na opinie klientów, dodawanie zdjęć). To od jego popularności, trafności pod kątem zapytania, oraz aktywności właściciela profilu zależy czy firmy i na jakie frazy będzie się pojawiać na mapkach. Warto dodać, że większość firm w ramach usługi pozycjonowania oferuje pomoc w prowadzeniu profilu Google Moja Firma.
Jakie narzędzia Google wykorzystuje się w pozycjonowaniu stron internetowych?
Do pozycjonowania wykorzystuje się Google Search Console. Jest to narzędzie dedykowane do tego celu. Jeśli strona internetowa (domena), nie posiada tej usługi, to powinna ją założyć. Dodatkowo najczęściej zakłada się i wdraża na stronę takie usługi jak Google Analytics, Google Tag Manager.
Czy Google Ads ma wpływ na pozycjonowanie strony internetowy?
Google Ads jest niezależny od wyników naturalnych czyli od części gdzie wyświetlają się bezpłatne wyniki. Warto jednak wziąć pod uwagę pewną zależność, że część działań na których opiera się pozycjonowanie jest dobrymi praktykami, które również są pozytywnie odbierane przez system Google Ads. Tym samym mogą sprawiać wrażenie, jakby Google Ads miało wpływ na pozycjonowanie. Google ma innego robota do indeksowania stron pod kątem reklamy i innego do indeksowania stron w wynikach naturalnych.
Doradzimy i wycenimy
Pola wymagane
Adres
WebReklama

ul. Białostocka 24 lok. 111

03-741 Warszawa

Kontakt
Biuro Obsługi Klienta
Śledź nas
©WebReklama Wszelkie prawa zastrzeżone - All Rights Reserved.