Szukasz skutecznej metody
na zwiększenie sprzedaży?

Przeprowadzimy dla Ciebie dokładną analizę
strategii reklamowej oraz reklamę w Google

PPA - Pay per action

PPA – pay per action. Jeden z modeli rozliczeń stosowany w reklamie internetowej. Polega on na naliczaniu płatności za konkretną akcję, którą wykona użytkownik strony. Reklamodawca jest więc obciążany kosztami tylko w momencie wykonania przez użytkownika strony określonej czynności. Najczęściej do takich akcji zalicza się:

  • wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego - z zapytaniem o ofertę,
  • zostawienie danych kontaktowych przez potencjalnego klienta (tzw. lead),
  • kliknięcie w baner reklamowy,
  • rejestracja w portalu,
  • ściągnięcie pdf'a,
  • dokonanie sprzedaży.

PPA - pay per action - zarabianie za wykonanie konkretnej akcji

Inne zagadnienia związane z tym tematem:
Adres
WebReklama

ul. Białostocka 24 lok. 111

03-741 Warszawa

Kontakt
Biuro Obsługi Klienta
Śledź nas
©WebReklama Wszelkie prawa zastrzeżone - All Rights Reserved.